Η ευκολία πρόσβασης στο διαδίκτυο, έχει δημιουργήσει μία συνεχόμενη αύξηση του αριθμού των ατόμων που βρίσκουν ευκαιρίες στο ίντερνετ καθημερινά. Η μεγάλη και συνεχόμενη αύξηση του αριθμού χρηστών του διαδικτύου καθώς και η αύξηση πολλών επιχειρήσεων αποκλειστικά στο διαδίκτυο, δημιούργησε την ανάγκη ανάπτυξης του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing). Έτσι, αρκετοί εκπαιδευτικοί φορείς έχουν δημιουργήσει σεμινάρια κατά τη διάρκεια των οποίων τα άτομα μπορούν να ενημερωθούν αλλά και να μάθουν πώς να εφαρμόζουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή τους. Παρακάτω αναφέρουμε τα 5+1 πιο αποτελεσματικά σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ που υπάρχουν στην Ελλάδα.
Σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ (Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Τύπος σεμιναρίου: Εξ αποστάσεως
Σε ποιους απευθύνεται: Σε άτομα τα οποία θέλουν να καταρτιστούν πλήρως στις τεχνικές του ψηφιακού marketing. Στο σεμινάριο γίνονται δεκτά άτομα τα οποία έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Διάρκεια: 6 μήνες (156 ώρες).
Κόστος: 700 ευρώ, αν όμως η αίτηση γίνει νωρίς (early entry) παρέχεται 15% έκπτωση. Αν τα δίδακτρα δοθούν εφάπαξ τότε το κόστος διαμορφώνεται στα 561 ευρώ. Δίνονται σημαντικές εκπτώσεις (μέχρι και 30%) για άτομα που ανήκουν σε ειδικές πληθυσμιακές κατηγορίες όπως άνεργοι, πολύτεκνοι και Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ).
Είδος πιστοποιητικού: Η επιτυχής ολοκλήρωση του σεμιναρίου οδηγεί στην απόκτηση πιστοποιητικού εξειδικευμένης επιμόρφωσης συνοδευόμενο από πιστοποιητικό Europass.
Δομή: Στο παρακάτω πίνακα αναφέρονται λεπτομερώς οι ενότητες και οι υποενότητες του σεμιναρίου – επίσημος σύνδεσμος
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ |
Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ – Το Μείγμα Μάρκετινγκ
Ανάλυση Περιβάλλοντος και Ανταγωνισμού – Έμφαση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Αρχές Συμπεριφοράς Καταναλωτή – Customer Funnel and Journey Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Νέο Επιχειρηματικό Περιβάλλον – Οφέλη και Ταξινόμηση των Ηλεκτρονικών Συναλλαγών Ανταγωνισμός, Δραστηριοποίηση και Επιχειρηματικά Μοντέλα στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Branding και Online Strategy -Καινοτομία και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις |
Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στην Πράξη: Content – Affiliate – Mobile – Email – B2B Platforms – Re-views – YouTube and Ads |
Content Marketing – Affiliate Marketing – Personalization
Mobile Marketing – Copywriting – Artificial Intelligence -Augmented and Virtual Reality Email Platforms – Β2Β Platforms Ratings and Review Sites – TripAdvisor / Αντιμετώπιση Fake reviews and Haters – YouTube and Advertising |
Νομικά Ζητήματα Digital Marketing |
Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Α
Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Β |
Μάρκετινγκ για τις Μηχανές Αναζήτησης (SEM) και Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO) |
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ για τις Μηχανές Αναζήτησης (SEM) και στην Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)
Έρευνα λέξεων-κλειδιών Συγγραφή Βελτιστοποιημένου Περιεχομένου Θέματα Σχεδιασμού Ιστοσελίδας, Υποβολής και Καταλογογράφηση στα Κύρια Εργαλεία Αναζήτησης |
Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα |
Επιχειρηματική Βιωσιμότητα
Επιχειρηματικές Δυσκολίες και Επιχειρηματική Αποτυχία Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα Διοίκηση και Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων της Επιχείρησης Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση |
Βήμα προς Βήμα Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και Λογισμικών για Προγραμματισμό, Δημιουργία, Παρακολούθηση και Αναπροσαρμογή Εκστρατείας |
Προγραμματισμός Πλάνου Εκστρατείας Social Media – Omnichannel Marketing
Έρευνα και Παρακολούθηση της Συμπεριφοράς των Χρηστών – Google Keywords Planner – Google Pagespeed Insights – Trends Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line διαφημίσεων: Google Ads Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line διαφημίσεων: Facebooks Ads – Διαχείριση Κοινότητας: Αλληλεπίδραση με τους Χρήστες και Διαχείριση Αρνητικών Σχολίων – Bots Το Facebook E-Store και η λειτουργία του – Facebook In-sights and Pixel – LinkedIn – Instagram and Influencers Παρακολούθηση Διαφημίσεων, Επισκεψιμότητας και Αποφάσεις Αναθεώρησης: Google Analytics και Λογισμικά Εποπτείας Εκστρατειών |
Πρακτική Εξάσκηση Digital Marketing |
Φτιάξε τη Δική σου Ιδέα / Startup Επιχείρηση
Μελέτη Περίπτωσης μιας Συγκεκριμένης Επιχείρησης Επιτυχημένες Μελέτες Περίπτωσης |
Γιατί είναι αποτελεσματικό: To συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί μια ολοκληρωμένη εστίαση στο πεδίο του ψηφιακού marketing. Η εκπαιδευτική προσέγγιση περιλαμβάνει ένα συνδυασμό πληθώρας διαφορετικών μεθόδων και τεχνικών όπως σχεδιαγράμματα, πίνακες, βίντεο-διαλέξεις, και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης με στόχο τη καλύτερη δυνατή εμπέδωση της ύλης.
–
DiGiMa (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Σε ποιους απευθύνεται: Σε άτομα τα οποία έχουν επαγγελματική εμπειρία τριών τουλάχιστον ετών και βασικές γνώσεις του ψηφιακού περιβάλλοντος.
Τύπος σεμιναρίου: Δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Διάρκεια: Η διάρκεια του δια ζώσης σεμιναρίου είναι 3 μήνες (81 ώρες), ενώ του e-learning είναι 1,5 μήνας (40 ώρες). Υπάρχουν δύο κύκλοι σεμιναρίων ανά έτος, ο πρώτος γίνεται από το Φεβρουάριο μέχρι και το Μάρτιο και ο δεύτερος από το Σεπτέμβριο μέχρι και το Δεκέμβριο.
Κόστος: 1.100 ευρώ και σε αυτό το ποσό συμπεριλαμβάνεται όλο το έντυπο υλικό που χορηγείται από τους εισηγητές. Στους απόφοιτους του οικονομικού πανεπιστημίου δίνεται έκπτωση 10% ενώ σε ένα περιορισμένο αριθμό ανέργων δίνεται έκπτωση 25%. Το κόστος του e-learning σεμιναρίου είναι 750 ευρώ.
Δομή: Στο παρακάτω πίνακα δίνονται λεπτομερώς τα μαθήματα του σεμιναρίου – επίσημος σύνδεσμος
Στρατηγική ανάλυση και σχεδιασμός |
Τάσεις στις ψηφιακές τεχνολογίες, συμπεριφορά καταναλωτών, παρακολούθηση αγοράς (Business Intelligence)
e-επιχειρηματικά μοντέλα και e-marketing plan Καθορισμός στόχων και μετρήσιμων δεικτών (Key Performance Indicators – KPIs) Ολοκληρωμένη πολυ-καναλική προσέγγιση (omni-channel integration) Δημιουργία εμπιστοσύνης στο ψηφιακό περιβάλλον (trust building) |
Υλοποίηση, παρακολούθηση, αξιολόγηση |
Αρχές ανάπτυξης ενός site και e-shop Δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου (content marketing) Search Engine Optimization (SEO) Διαφήμιση display & native advertising Search Engine Marketing (Google Adwords) E-mailing Web site analytics Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media): περιεχόμενο, διαφήμιση, analytics Mobile marketing Affiliate marketing Συνολικό πρόγραμμα δράσης (Integrated digital action plan) Νομικά θέματα στο digital marketing |
Γιατί είναι αποτελεσματικό: To οικονομικό πανεπιστήμιο Αθηνών αποτελεί ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια στην Ελλάδα. Επιπλέον, το συγκεκριμένο σεμινάριο προσφέρει πρακτική εξάσκηση των μαθητευόμενων μέσω της δημιουργίας δικού τους project. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι είναι η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO) και πως δουλεύει μπορείτε να ενημερωθείτε από το προηγούμενο άρθρο μας Τί είναι το SEO; Τέλος, οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου σεμιναρίου έχουν ευρεία αποδοχή στην αγορά εργασίας.
–
Digital Marketing Foundations – eSkills Center
Σε ποιους απευθύνεται: Έχει σχεδιαστεί ειδικά για τα άτομα τα οποία είναι αρχάρια στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.
Τύπος σεμιναρίου: Εξ αποστάσεως
Διάρκεια: 30 ώρες
Κόστος: Το κόστος του σεμιναρίου εξαρτάται από το χρόνο που χρειάζονται οι μαθητευόμενοι προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου. Για ένα μήνα το κόστος ανέρχεται στα 47 ευρώ, για τρεις μήνες στα 121 ευρώ και για έξι μήνες στα 247 ευρώ.
Τύπος πιστοποιητικού: Η ολοκλήρωση του σεμιναρίου οδηγεί στη πιστοποίηση της Market Motive. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα επιπλέον πιστοποίησης OMCA. Στo παρακάτω πίνακα αναφέρονται οι ενότητες του σεμιναρίου – επίσημος σύνδεσμος
Social Media Foundations |
Introduction to Social Media
Making the Message Stick & Spread Social Media Channels Engaging With Influencers Listening & Reputation Management Social Media Measurement Social Media With Other Disciplines Social Media Foundations Test |
PPC Foundations |
Introduction to PPC
Account Hierarchy The Buying Funnel The PPC Auction PPC Targeting Options Keyword Researchb Creating Compelling Ads Measuring Goals & Bidding Options PPC Audit Integrating PPC with Other Disciplines PPC Foundations Test |
Conversion Optimisation Foundations |
Introduction to Conversion Optimization
Building Momentum Understanding Personas Landing Pages Copywriting Designing for Conversion The Conversion Trinity Integrating Conversion with Other Disciplines Conversion Optimization Foundations Test |
Mobile Marketing Foundations |
Introduction to Mobile Marketing
Products & Services Incentives & Loyalty Programs Location Opportunities Mobile Advertising Mobile Audiences Rules & Regulations Mobile Measurement Mobile & Other Disciplines Mobile Marketing Foundations Test |
Content Marketing Foundation |
Introduction to Content Marketing
Content Marketing Strategy Overseeing a Content Marketing Program Content Marketing Tactics Social Media Platforms Content Marketing Budget & Measurement Content Marketing Foundations Test |
SEO Foundations |
Introduction to SEO
On-Page Optimization Off-Site Optimization Duplicate Content Keyword Research & Competitive Intelligence Design & Architecture Local SEO SEO Measurement Algorithm Updates & SEO Changes Integrating SEO with Other Disciplines SEO Foundations Test |
Web Analytics Foundation |
Introduction to Web Analytics (19 minutes)
Key Performance Indicators (26 minutes) Segmentation (16 minutes) Qualitative Data (9 minutes) Experimentation & Testing (9 minutes) Competitive Intelligence (9 minutes) Campaign Tracking (6 minutes) Organization (13 minutes) Multi-Channel Attribution (10 minutes) Web Analytics Foundations Test |
Email Marketing Foundations |
Introduction to Email Marketing
Spam The Mailing List Elements of an Email Email Measurement Marketing Automation Email & Other Disciplines Email Marketing Foundations Test |
Γιατί είναι αποτελεσματικό: Αποτελεί μια πλήρη εκπαιδευτική προσέγγιση στο τομέα της ψηφιακής διαφήμισης ιδιαίτερα για άτομα τα οποία δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία στο αντικείμενο. Με την ολοκλήρωση των συγκεκριμένων μαθημάτων θα αποκτήσετε ισχυρή γνώση σχετικά με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα βασικές γνώσεις στο Search Engine Optimization – SEO. Με την απόκτηση του συγκεκριμένου διπλώματος θα ανοίξετε νέες πόρτες στο digital marketing και θα μπορείτε να μπείτε ακόμα και στην ομάδα writers της iziPen, αναλαμβάνοντας τη δημιουργική και στοχευμένη συγγραφή κειμένων για ιστοσελίδες και όχι μόνο στην πλατφόρμα μας.
–
Digital Marketing Σεμινάριo Προώθησης Ιστοσελίδων – Σπουδές KEME
Σε ποιους απευθύνεται: Σε όλους όσοι επιθυμούν να καταρτιστούν στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.
Τύπος σεμιναρίου: Δια ζώσης
Διάρκεια: Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 44 ώρες και γίνονται δύο φορές την εβδομάδα από τρεις ώρες το κάθε μάθημα.
Κόστος: 580 ευρώ
Τύπος πιστοποιητικού: Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου δίνεται βεβαίωση σπουδών η οποία είναι αναγνωρισμένη από τον ΕΟΠΕΠ του Υπουργείου Παιδείας.
Δομή: Παρακάτω δίνονται αναλυτικά οι ενότητες και οι υποενότητες του σεμιναρίου – επίσημος σύνδεσμος
S.E.O. (Search Engine Optimization) |
Επιλογή κατάλληλων keywords
Έρευνα ανταγωνισμού Εισαγωγή στην HTML5 Σύνταξη ποιοτικού περιεχομένου ιστοσελίδας Domain name Title (Τίτλος ιστοσελίδας) Meta tags, Meta description, Meta keywords, Meta robots Heading tags Urls Εικόνες Αποφυγή των Google penalties SEO σε CMS (wordpress) website Ταχύτητα σελίδας Bounce Rate |
Social Media Μarketing |
Δημιουργία επαγγελματικής σελίδας facebook
Διαφημίσεις στο facebook – 9 Είδη διαφημίσεων Στατιστικά διαφημιστικών καμπανιών – Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων Επαναληπτικό marketing – Retargeting Δημιουργία στοχευμένων κοινών – Audiences Δημιουργία επαγγελματικής σελίδας στο Linkedin Διαφημιστικές καμπάνιες στο Linkedin Τεχνικές αξιοποίησης Twitter Διαφημιστικές καμπάνιες στο Twitter Διαφημιστικές καμπάνιες στο Instagram Χρήση άλλων social δικτύων Εργασία |
PPC – Google Ads (πρώην AdWords) |
Δημιουργία δομής λογαριασμού
Διαφημίσεις αναζήτησης – Search ads Διαφημίσεις στο δίκτυο εμφάνισης – Display ads Επαναληπτικό marketing – Remarketing Διαφημίσεις Video Δημιουργία στοχευμένου κοινού – Audiences Στατιστικά Reports Τεχνικές δημιουργίας ενός ποιοτικού λογαριασμού Εργαλεία μελέτης προσφοράς – ζήτησης keywords Εργασία |
Web Analytics (Google Analytics) |
Μελέτη της δομής του λογαριασμού και σημαντικές πληροφορίες
Αρχικοποίηση λογαριασμού – Ρυθμίσεις Σύνδεση λογαριασμών Δημιουργία κοινού – Audiences Ρύθμιση στόχων – Goals Ρύθμιση eCommerce και αξιολόγηση στατιστικών Αναφορές – Reports Όλα τα εργαλεία και οι τεχνικές για την μελέτη της συμπεριφοράς των επισκεπτών ενός website Εργασία |
Affiliate – Mail Marketing |
Affiliate marketing
E-mail marketing Ερωτήσεις – Απορίες Αξιολόγηση |
Γιατί είναι αποτελεσματικό: Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει κυρίως πρακτικό χαρακτήρα και τα μαθήματα γίνονται αποκλειστικά σε εργαστηριακό περιβάλλον. Έτσι, οι μαθητευόμενοι έχουν την ευκαιρία της άμεσης πρακτικής εξάσκησης των γνώσεων που αποκομίζουν.
–
Digital & Social Media Marketing – Εκπαιδευτήρια AKTO
Τύπος σεμιναρίου: Δια ζώσης
Σε ποιους απευθύνεται: Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται όχι μόνο σε άτομα που έχουν μια προηγούμενη εκπαίδευση και εμπειρία στο πεδίο του marketing αλλά και σε όσους ελεύθερους επαγγελματίες επιθυμούν να αποκτήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες προκειμένου να προωθήσουν αποτελεσματικά την επιχείρηση τους.
Διάρκεια: Έχει διάρκεια 100 ωρών και τα μαθήματα πραγματοποιούνται στο χώρο του ΑΚΤΟ δύο φορές την εβδομάδα και απογευματινή ώρα.
Κόστος: Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 2.100 ευρώ.
Είδος πιστοποιητικού: Η ολοκλήρωση του σεμιναρίου οδηγεί σε Diploma επιπέδου 2 πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΕΠ του Υπουργείου Παιδείας.
Δομή: Το πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από τις παρακάτω δέκα ενότητες – επίσημος σύνδεσμος
Αρχές του Digital Marketing και Digital Content Marketing
Email Marketing – Δημιουργία σύγχρονων email με μορφή ιστοσελίδας & τεχνικές προβολής με e-mail
SEO (Search Engine Optimization) – Πρώτη θέση της ιστοσελίδας σας στις Μηχανές Αναζήτησης
Διαφήμιση στο internet – Διαφήμιση στη Google με Google Adwords
Online Video Marketing – Ο έξυπνος τρόπος διαφοροποίησης της επιχείρησης
Affiliate Marketing – Άμεση αύξηση των εσόδων σας
Δημιουργία Κερδοφόρου E-Shop – Κρίσιμες αποφάσεις πριν τη δημιουργία & μυστικά για την επιτυχία
Online Communication and Social Media I
Online Communication and Social Media II (Advanced Level)
Case Studies |
Γιατί είναι αποτελεσματικό: Το συγκεκριμένο σεμινάριο είναι προσανατολισμένο κυρίως σε πρακτικά ζητήματα γεγονός που το καθιστά ιδανικό για τους επαγγελματίες που θέλουν σε σύντομο χρόνο να μάθουν συγκεκριμένες τεχνικές και στρατηγικές του digital marketing.
–
Βασικές αρχές ψηφιακού marketing (Google)
Σε ποιους απευθύνεται: Σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν τα βασικά του ψηφιακού marketing, ανεξαρτήτως ύπαρξης προηγούμενης εμπειρίας.
Διάρκεια: 40 ώρες. Η παρακολούθηση του σεμιναρίου γίνεται στο χρόνο και το τόπο που βολεύει το μαθητευόμενο.
Κόστος: Δωρεάν
Είδος πιστοποιητικού: Η ολοκλήρωση του σεμιναρίου οδηγεί στην απόκτηση πιστοποιητικού γνώσεων από την Google σε συνεργασία με το Open University και την IAB Hellas.
Δομή: Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο του σεμιναρίου αποτελείται από 26 ενότητες – επίσημος σύνδεσμος
Διαδικτυακές ευκαιρίες
Κάντε τα πρώτα βήματα για να πετύχετε στο διαδίκτυο Δημιουργήστε τη διαδικτυακή σας παρουσία Σχεδιάστε την online στρατηγική σας Δείτε πως λειτουργεί η αναζήτηση Φροντίστε η αναζήτηση να οδηγεί σε εσάς Εκμεταλλευτείτε την αναζήτηση Τραβήξτε την προσοχή με Search EngineMarketing (SEM) Βελτιώστε τις καμπάνιες SEM Γίνετε γνωστοί σε τοπικό επίπεδο Βοηθήστε τα άτομα που βρίσκονται κοντά να σας βρουν στο διαδίκτυο Προβληθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Μάθετε περισσότερα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Γνωρίστε τις δυνατότητες των κινητών Αξιοποιήστε τα κινητά Ξεκινήστε με το marketing περιεχομένου Χρησιμοποιήστε το email marketing Διαφημιστείτε σε άλλες ιστοσελίδες Μάθετε περισσότερα για τις διαφημίσεις προβολής Αξιοποιήστε πλήρως τα βίντεο Ξεκινήστε με τα analytics Εξασφαλίστε την επιτυχία με τα analytics Μετατρέψτε τα δεδομένα σε insights Δημιουργήστε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα Αυξήστε τις διαδικτυακές πωλήσεις Επεκταθείτε σε ξένες αγορές |
Γιατί είναι αποτελεσματικό: Φυσικά και μόνο το όνομα Google αποτελεί εγγύηση στο τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Επιπλέον, μέσω των απλών και κατανοητών ενοτήτων, το συγκεκριμένο σεμινάριο είναι ιδανικό για την εκμάθηση βασικών εννοιών και στρατηγικών του ψηφιακού marketing για άτομα τα οποία δεν έχουν προηγούμενες γνώσεις στο αντικείμενο. Είναι ένα από τα αγαπημένα μας ΔΩΡΕΑΝ σεμινάρια καθώς έχει δημιουργηθεί από τους ειδικούς της Google με πολύ προσιτά παραδείγματα με πολλαπλές εικόνες και βίντεο ώστε κάθε βήμα να είναι κατανοητό ακόμα και από τους πιο αρχάριους νέους παίχτες του digital marketing.
Συμπεράσματα: Από την παραπάνω έρευνα καταλήξαμε στα 6 πιο εξειδικευμένα σεμινάρια που θα σας οδηγήσουν σε πετυχημένες στρατηγικές στην πληρωμένη διαφήμιση (Google Ads, Social Media, Newsletters, κλπ.) αλλά και στην προώθηση και βελτιστοποίηση των οργανικών αποτελεσμάτων μιας επιχείρησης στο internet όπως οι μέθοδοι SEO. Ωστόσο, αν απλά χρειάζεστε βοήθεια με τη σύνταξη κειμένων ή τη συγγραφή άρθρων εμπιστευτείτε τους ειδικούς της iziPen για την ανάπτυξη και βελτίωση της ιστοσελίδας σας στο ίντερνετ.
mixalis aslanidis` λέει:
kalispera , tha ithela na kanw ena seminario gia diafimisi se social media kai genika gia to thema ton diafimiseon. Eimai anergos kai tha ithela na mathw ti kostos tha exei oli i diadikasia
iziPen Team λέει:
Αγαπητέ Μιχάλη,
Όπως διάβασες και στο παραπάνω άρθρο, υπάρχει πληθώρα σεμιναρίων σχετικά με το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει. Αναφορικά με το κόστος των σεμιναρίων, εξ όσων γνωρίζουμε από την εμπειρία μας, πολλά προγράμματα προσφέρουν ευνοϊκές κοστολογήσεις για ανέργους, προσφέροντας σημαντικές εκπτώσεις. Για το λόγο αυτό, θα σου προτείναμε, αφού ολοκληρώσεις την αναζήτηση σου και αποφασίσεις ποιο σεμινάριο επιθυμείς να παρακολουθήσεις, να επικοινωνήσεις με τον φορέα που διεξάγει το συγκεκριμένο σεμινάριο για να σε ενημερώσει σχετικά με το κόστος καθώς και τις συγκεκριμένες εκπτώσεις που ισχύουν για τους ανέργους.
Dim Pap λέει:
Έχω κάνει δυο αντίστοιχα Σεμιναρια, το digima και το Leader School. Το digima ήταν αρκετά θεωρητικό, το leader school πιο πρακτικό πάνω στα εργαλεία. Ότι κανείς καλό είναι και προχωράς μπροστά.