Αλλαγή Όρων Χρήσης iziPen για Writers

αλλαγη ορων χρησης

Αγαπητοί μας Writers,

Από τις 20 Δεκεμβρίου 2021 τίθενται σε ισχύ οι παρακάτω τροποποιήσεις σχετικά με την ασφάλεια της εταιρείας μας και την προστασία όλων των χρηστών μας:

Για κάθε ακύρωση παραγγελίας θα επιτρέπεται πλέον, σε πελάτη και Writer, να αφήσουν δημόσια στην πλατφόρμα μας, μία αξιολόγηση για τη συγκεκριμένη συνεργασία τους. Ως αποτέλεσμα, οι χρήστες θα μπορούν πλέον να αξιολογούν και την θετική/αρνητική εμπειρία τους σχετικά με την ακύρωση μιας συνεργασίας εντός της πλατφόρμας iziPen. Εφόσον μία τέτοια αξιολόγηση θα βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα χωρίς να παραβιάζει την πολιτική αξιολογήσεων iziPen, κανένα αίτημα για την αφαίρεση τέτοιας αξιολόγησης δεν θα γίνεται αποδεκτό από την ομάδα iziPen.

Σε περίπτωση που ο Writer είναι υπαίτιος για την ακύρωση άνω των δυο παραγγελιών εντός τριάντα (30) ημερών, τα έξοδα ακύρωσης παραγγελίας θα ανέρχονται πλέον σε 27% της συνολικής αξίας οποιασδήποτε επόμενης παραγγελίας που θα ακυρωθεί στο λογαριασμό του εντός του χρονικού αυτού διαστήματος και με δική του υπαιτιότητα. Αυτόματα, ο λογαριασμός του Writer θα απενεργοποιείται ή θα τίθεται σε περιορισμό και δεν θα του επιτρέπεται να υποβάλλει εκ νέου προσφορές στην πλατφόρμα μας ή να αναλάβει οποιαδήποτε νέα παραγγελία στο iziPen προφίλ του για τις επόμενες τριάντα (30) ημέρες.

Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τους ισχύοντες Όρους Χρήσης iziPen όλοι οι writers της πλατφόρμας μας είναι υποχρεωμένοι:

  • Να υποβάλλουν προσφορές μόνο σε παραγγελίες που είναι βέβαιοι ότι είναι σε θέση να εκπονήσουν σύμφωνα με τις ακριβείς απαιτήσεις και την προθεσμία που έχει οριστεί από τους πελάτες.
  • Να ελέγχουν καθημερινά και να αφαιρούν άμεσα τις προσφορές τους από παραγγελίες που δεν είναι πλέον σε θέση να εκπονήσουν είτε λόγω έλλειψης χρόνου είτε λόγω προσωπικών/επαγγελματικών υποχρεώσεων.
  • Να παραδίδουν εξ αρχής εργασίες απαλλαγμένες από οποιαδήποτε σημάδια λογοκλοπής που δεν υπερβαίνουν το ακαδημαϊκό επιτρεπτό όριο που ορίζεται από τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα.
  • Να ολοκληρώνουν κάθε παραγγελία σύμφωνα με τις ακριβείς απαιτήσεις που έχει ορίσει ο πελάτης μέσω της παραγγελίας του ή της chat συνομιλίας με τον Writer.
  • Να προχωρούν άμεσα σε οποιαδήποτε διόρθωση αιτηθεί ο πελάτης όταν αυτή προκύπτει από τις αρχικές απαιτήσεις της παραγγελίας.
  • Να διατηρούν μία ομαλή επικοινωνία και συνεργασία με τον πελάτη.
  • Να αποφεύγουν οποιαδήποτε ανταλλαγή προσωπικών στοιχείων στην πλατφόρμα μας.

Για να ενημερωθείς πλήρως σχετικά με τις νέες τροποποιήσεις των Όρων Χρήσης iziPen, κάνε κλικ εδώ και διάβασε τους ανανεωμένους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.